Blender - це комплекс 3D моделювання, анімування, рендерингу, пост-обробки, інтерактивного створення та відтворення (ігри).
З його допомогою створюються статичні картинки, анімація, моделі ігор, і навіть інтерактивне інформаційне наповнення як самостійних програм.
Можлива автоматизація роботи програми за допомогою сценаріїв Python. Зокрема у вигляді сценаріїв реалізовано імпорт та експорт у популярні формати файлів, типу 3D Studio та Wavefront Obj.
IDLE - інтегроване середовище розробки (Integrated Development Environment) для Python.
IDLE написана з використанням Tkinter і тому доступна на різних операційних системах.
Code::Blocks - це кроссплатформенна інтегрована середовище розробки (IDE). Він заснований на самостійно розробленій платформі плагінів, що забезпечує необмежену розширюваність. Більшість його функціональності вже забезпечується плагінами. У базовий пакет включені такі плагіни:
* Інтерфейс компілятора для багатьох безкоштовних компіляторів.
* Інтерфейс відладчика для GDB.
* Форматер вихідного коду (на основі AStyle)
* Майстер створення нових класів C++.
* Доповнення коду/браузер символів (у розробці)
* Обробник MIME за замовчуванням
* Майстер створення нових плагінів Code::Blocks.
* Список справ
* Розширюваний майстер на основі скриптів
* Автозбереження (зберігає вашу роботу у разі невдалого збою)
LibreCad - САПР для 2-мірного креслення та проєктування. Дозволяє вирішувати завдання двовимірного проєктування, такі як підготовка інженерних та будівельних креслень, такі як плани будівель, інтер'єрів, деталі машин чи схеми та діаграми.
KDevelop – вільне інтегроване середовище розробки (IDE). Є навігація за вихідним кодом та налагодження для проектів різними мовами програмування, робота з різними системами збирання та контролю версій, і все це реалізовано на модульній основі.
KDevelop може аналізувати код C, C++ і Javascript/QML, також є зовнішні модулі для PHP і Python.
Alchemy - проект, спрямований на вивчення того, як ми можемо малювати, малювати і створювати на комп'ютерах по-новому.
Alchemy це не програмне забезпечення для створення готового твору мистецтва, а середовище ескізів, яке зосереджується на абсолютній початковій стадії процесу створення. Alchemy дозволяє експериментувати та візуально досліджувати ширший спектр ідей та можливостей.
Colobot (Colonize with Bots) — гра, спрямовану навчання програмування через розвагу. Ви граєте роль астронавта, мандрівного з роботами-помічниками у пошуку планети для колонізації.
Особливістю гри є 3D-графіка в реальному часі і C++ і Java-подібна об'єктно-орієнтована мова CBOT, яку можна використовувати для програмування доступних у грі роботів.
Освітнє програмне забезпечення, покликане зробити вивчення програмування простим та захоплюючим.
Greenfoot - це інтегроване середовище розробки з використанням Java або Stride, призначене в першу чергу для освітніх цілей на рівні середньої школи та бакалаврату. Це дозволяє легко розробляти двовимірні графічні програми, такі як симулятори та інтерактивні ігри.
Vym (View Your Mind) – це програма для створення діаграм зв'язків. Вона корисна для організації думок та роботи зі структурування чогось.
Діаграма зв'язку (інтелект-карта, mindmap) - це кольорова радіальна діаграма із зображенням у центрі, що ілюструє семантичні та інші зв'язки між частинами наукового матеріалу.
Наприклад, вона може графічно ілюструвати структуру плану дисертації, план проєкту чи структуру державних інституцій області.
Діаграми зв'язку мають безліч додатків у особистих, сімейних, освітніх та комерційних ситуаціях.
Можливості включають конспектування, мозковий штурм, підбивання підсумків, перегляд і загальне уточнення думок.
Проста програма малювання для дітей молодшого віку від 3 до 12 років (наприклад, в дитячому саду і початковій школі).
Вона не є звичайним інструментом для малювання. Її просто і цікаво використовувати. Звукові ефекти і анімаційний характер програми допоможуть зрозуміти користувачеві, що відбувається на екрані, і постараються його розвеселити.
Малювати можна за допомогою кистей або ставити фігурні відбитки за допомогою штампів. Наприклад, учитель може нашлёпать кілька фігурок звірів і попросити дітей намалювати навколишній простір, в якому вони живуть.
Будь-яка фігура має мелодію і текстові підказки, які програються і відображаються, коли дитина вибирає форму.