Secured*Pack (ДССЗЗІ)
PROXMOX
Поштовий сервер
Пройти тест
UALinux RescuePack

Питання відповідь

Технічна підтримка проводиться нашими фахівцями на високому рівні.

Відповідаємо на актуальні питання. Якщо ви не знайшли відповіді на виниклі питання - задайте його нам по електронній пошті.

  1. Що входить в базову установку?
  2. Перекладаєте ви сервер на Linux?
  3. Чи зможу я працювати з офісними файлами (Word, Excel, PowerPoint)
  4. Чи працює під Linux 1С: Бухгалтерія (Гарант, Консультант, Платник податків і т.д.)?
  5. Чи працюєте ви з приватними особами?
  6. Скільки триває переклад на Linux?
  7. Чи надаєте ви гарантійну технічну підтримку?
  8. Чи надаєте ви подальшу технічну підтримку?
  9. Чи зможе в подальшому цю систему адмініструвати наш адміністратор?
  10. Що таке Базова технічна підтримка?
  11. Чи будуть працювати мої Windows програми, наприклад PhotoShop, Corel Draw і т.д.?
  12. Чи можливо перевести на Linux тільки частину комп'ютерів (серверів, відділів).
  13. Для чого можна використовувати Linux?
  14. Правда, що Linux безкоштовний?
  15. У чому відмінність Linux від Windows?
  1. Що входить в базову установку?
    В це включено:
    • Перенесення всіх документів;
    • Налаштування роботи периферії (сканер, принтер і т.д.);
    • Налаштування інтернет з'єднання;
    • Інсталяція програм для роботи з офісними документами, прослуховування музики, програвання відео, запис на диски, ICQ і т.д .;
    • Безкоштовне навчання базовим навичкам роботи;
    • Гарантійна технічна підтримка протягом місяця.
  2. Чи зможу я працювати з офісними файлами (Word, Excel, PowerPoint)
    Так, зможете. У стандартній установці вже є OpenOffice який дозволяє відкривати, створювати і редагувати офісні файли основних форматів.
  3. Чи працює під Linux 1С: Бухгалтерія (Гарант, Консультант, Платник податків і т.д.)?
    Так, ми забезпечуємо роботу всіх стандартних бухгалтерських та юридичних програм.
  4. Чи працюєте ви з приватними особами?
    Так. Ми працюємо як з приватними особами так і з організаціями.
  5. Перекладаєте сервер на Linux?
    Так, це в ходить до переліку наших послуг.
  6. Скільки триває переклад на Linux?
    Залежно від кількості комп'ютерів в парку і вирішуваних завдань. Від 2-3 днів до тижня. Ми проводимо велику підготовчу роботу для максимального скорочення цього часу. Крім того переклад може бути здійснений у вихідні дні для мінімізації простою.
  7. Чи надаєте ви гарантійну технічну підтримку?
    Так. Ми надаємо гарантійну технічну підтримку в місячний термін з дня закінчення робіт по впровадженню.
  8. Чи надаєте ви подальшу технічну підтримку?
    Так. Технічна підтримка надається у вигляді безкоштовної підтримки протягом місяця після закінчення переходу на Linux. Надалі це узгоджується.
  9. Чи зможе в подальшому цю систему адмініструвати наш адміністратор?
    Так, якщо він володіє відповідною кваліфікацією. Але ми б рекомендували плановий щомісячний огляд нашим фахівцем на місці Вашої системи для усунення можливих проблем.
  10. Що таке технічна підтримка?
    Технічна підтримка включає в себе лімітоване звернення до служби технічної підтримки по телефону, мейлу, а також щомісячний плановий виїзд нашого фахівця в Ваш офіс для виявлення можливих проблем і їх своєчасного усунення.
  11. Чи будуть працювати мої Windows програми, наприклад PhotoShop, Corel Draw і т.д.?
    Так. У стандартну поставку входить програма WINE, яка дозволяє запускати з під Linux більшість Windows-додатків.
  12. Чи можливо перевести на Linux тільки частину комп'ютерів (серверів, відділів).
    Так. Змішані мережі Linux / Windows прекрасно працюють. Можна залишити на Windows частину комп'ютерів, а решта перевести на Linux.
  13. Для чого можна використовувати Linux?
    Операційну систему Linux можна використовувати для будь-яких завдань користувача. Починаючи від простих завдань (редагування документів, перегляд Інтернету і відтворення мультимедіа) до професійного використання в різних видах діяльності.
  14. Правда, що Linux безкоштовний?
    Операційна система Linux є вільним програмним забезпеченням. Для того, що б почати використовувати Linux, досить просто завантажити його з Інтернету або купити версію з коробочки, а після вільно використовувати і поширювати його (якщо інше не обумовлено в ліцензійній угоді дистрибутива, який може містити невільного програмного забезпечення). При цьому Linux не має обмеження на кількість машин, тому встановлювати одну копію можна куди і скільки завгодно. При покупці коробкової версії ви платите тільки за носій, коробку з документацією та повідомленням про права, доставку і технічну підтримку, але не за саме програмне забезпечення.
  15. У чому відмінність Linux від Windows?
    Операційна система Linux є вільним програмним забезпеченням, а Windows - немає. Не потрібно розглядати Linux як безкоштовну заміну Windows - це принципово різні операційні системи, хоча і схожі за зовнішнім виглядом, але відрізняються ядром, системним і прикладом програмним забезпеченням. Незважаючи на те, що на Linux ви можете як працювати з офісними документами, створеними в Windows, так і запускати виконувані файли Windows, повної сумісності з Windows домогтися неможливо в силу невільної природи Windows.
    Крім того, відкрита модель розробки ядра Linux, системних і прикладних програм підштовхнула дослідження в безпеці і управлінні пакетами ПЗ, внаслідок чого Linux придбав такі відмінні риси: більш високий рівень безпеки системи в порівнянні з системами , що розробляються в закритих проектах. Основні компоненти Linux піддаються аудиту світовими експертами в безпеці.
    Потенційно нескінченне час життя одного разу встановленої операційної системи. Детально продумана система управління пакетами програм дозволяє встановлювати, оновлювати і видаляти програми та системні компоненти без накопичення ентропії в системі. Як наслідок, можливість оновлення операційної системи і прикладних програм без переустановлення системи.

ТОВ "УАЛІНУКС"

Написати: - у Viber - у WhatsApp - у Telegram