Виберіть свою мову

Офіс

Персональний менеджер фінансів, що дозволяє стежити за витратами і поповненнями фінансів, розподіляти їх за категоріями, складати звіти.
Всі операції зручно розподілені за категоріями, реалізовано створення і управління новими категоріями. Підтримується можливість «злиття» (split) фінансових операцій за формулою, заплановані операції, відстеження покриттів витрат фільтр для звітів, підтримується кілька валют, імпорт / експорт операцій в OFX, QFX, MT940, GnuCash, GRISBI, Homebank і Money Manager.
Реалізовано велике число графічних звітів.

Докладніше

OSMO - ефективний, легкий органайзер з інтуїтивно-зрозумілим інтерфейсом і багатьма додатковими функціями.

Програма має в своєму розпорядженні:
✔планувальник завдань
✔календар
✔записна книжку
✔нотатки.

Він постійно буде тримати в курсі всіх ваших справ. Має багато комбінацій гарячих клавіш для календаря, нотаток, завдань і контактів.

Докладніше